2011-03-26 | 18:55:48

Dagens lördag

Dagens humör: Känner mig nervös men glad för att det är lördag och att jag är ledig!!
Dagens mående: Lite trött. Sov för länge. Vilken jävla lyx.
Dagens borde: Städa, tvätta, fixa o dona. Allt sånt som inte borde göras på en ledig lördag.
Dagens frisyr: väldigt lockigt uppsatt i en knut mitt på skallen.
Dagens smink: Lika som alltid.
Dagens klädsel: Svart top och blommig kjol
Dagens favoritlåt: lyssnade på Fever Ray imorse vilket gjorde mig glad, men har mest lyssnat på radion idag.
Dagens hatlåt: ingen tror jag
Dagens planer: Har tills nu bara latat mig men vi på Simone och Luke som kommer snart för att sen ta en drink på stan!
Dagens vill ha: en stabil ekonomi...?
Dagens längtan: sommar, allt känns lättare då! Plus att allt kommer ändras denna sommar. :)
Dagens beroende: Kaffe, starkt och sött!
Dagens tråkigaste: att jag fick betalt igår men har iaf nästan inga pengar kvar.


älskar er
1 Kommentarer
Mormor:

Hej!

Kul att du snart kommer igen med att skriva. Vår Skype krånglar och vi vet inte riktigt vad som är fel. Många pussar och kramar till Er båda. Mormor

2011-03-30 | 09:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: