2011-03-21 | 20:57:08

Buziak

Hej mina fina
hoppas ni har det fint i solen ni med.
Två dagar i rad har jag nu använt min vårjacka tillsammans med klänning och tunna strumpbyxor. Tror nästan att det var 15grader idag.
Mannen sitter här framför mig och spelar Xbox,han är såå himla glad för att han ska provjobba imorn och det lät redan på telefon idag som om han skulle få det!
själv sitter jag här o kollar på mina armar och resten av kroppen, för han låg o ritade och skrev en massa små gulliga saker till mig. Hah jag ser ut som en bok!
på onsdag får vi internet installerat igen så då börjar jag blogga som vanligt igen!!
Vi har föresten börjat vår planering om hemflytten till Stockholm nu. :)
Älskar er!
buziak (puss på polska)
2 Kommentarer
Anonym:

Det låter skönt med 15 grader. Här var det soligt och fint i helgen, 5 grader tror jag.

Kram

A.M.

2011-03-21 | 21:48:47
Anonym:

Det låter skönt med 15 grader. Här var det soligt och fint i helgen, 5 grader tror jag.

Kram

A.M.

2011-03-21 | 21:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: