2011-01-08 | 11:16:00

proffesional.


Hej mina hjärtan!

Hoppas er vecka har varit bra, min har varit upp och ner. Känner mig så frustrerad. Jag är ett känslomässigt vrak.
En bubbla full av tankar, åsikter, drömmar och framför allt hopp. Och bubblan är så otroligt nära på att explodera.
Har inte hört något om det nya jobbet vilket gör mig så förbannat nervös och nästan helt...ja galen.
Nuvarande jobbet gör mig...helt galen.
Lägenheten gör mig helt förbannat jävla arg och galen, och att vi nu börjar leta ny lägenhet OCH att jag vill ha en innan jag åker tillbaka till Sthlm gör ju inte saken bättre direkt.

Så på 8 dagar vill jag, hitta en lägenhet, skriva kontrakt, flytta från lägenhet 1 till 2....och medans detta händer, förhoppningsvis gå på intervju, få ett nytt jobb, säga upp mig, ta hand om stackars Linnea som kommer och hälsar på från Aus mitt i allt kaos och stannar ett ganska bra tag antar jag, jobba mina vanliga 65 timmar och sen packa min väska och åka på en VÄLBEHÖVLIG semester i  Stockholm igen.

Hyresvärden hotar att slänga ut oss då vi inte har betalat hyra för 2 senaste månaderna, vilket betyder att dem i stort sett kan låsa oss ute, sätta nytt lås på dörren och kräva pengarna av oss.
Så innan detta händer ska vi då hitta en ny lägenhet och smita därifrån. MOHA.

Tycker att det är oacceptabelt att det sitter 3-4 säkerligen ruskigt rika människor på detta kontor och tycker att det är "HELT OK" att leva som ett djur bland djur. Hur fan kan en annan mäniska TVINGA någon att bo såhär.
Plus att dem ljuger för oss jämt och ständigt, dem ljuger om vad vi ha sagt till dem, vad dem har sagt och gjort. Dem tror vi är såååååå dumma i huvudet.

Så då går vi då.

Jag är ju flyttexpert, har ju flyttat MINST 14ggr varje år sen jag var 18. borde fan få ett pris..eller iaf lite tur någongång.

Men nu ska jag till jobbet.

Fy fan.

Ha en bra helg.

Puss älskar er

2 Kommentarer
Mama:

Hoppas allt löser sej vi håller tummarna. Saknar dej ännu mer nu sen du var hemma. Vi love you.

2011-01-08 | 19:09:59
URL: http://[email protected]
eva och hampe:

hej jennifer. vi hoppas verkligen att det löser sig med både nytt jobb och ny bostad. når var det ni skulle till stockholm igen. det vore väldigt roligt om vi kunde träffas många kramar från oss i hova.

2011-01-10 | 18:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: