2011-01-15 | 02:21:19

överge


Hej hej!
Hoppas alla ni fina har det bra, jag försöker överleva. Trodde nog aldrig att jag skulle kunna panika så pass mycket som jag har gjort IGÅR OCH IDAG. Det bara kryper upp i kroppen, hyperventilerar, tårar som trycker bakom ögonen.

Jag är i STORT behov av en semester och det kommer bli såååå skönt att komma hem och bara släppa allt bakom mig.

Jag orkar inte ens dra historian en gång till, ni kommer få höra den när jag kommer hem eller om jag är jätteuttråkad imorgon.

Men ser iaf jättemycket emot att komma hem igen och det gör Mariusz också!

Eva och Hampe, det vore verkligen superfint att få träffa er igen, får se om man kanske skulle kunna ta en tur ner till Hova nån dag och hälsa på. Vi har pratat om vad vi ska göra, först pratade vi om att kanske ta färjan till Finland, men det är nog trevligare på sommaren...Vi får se!

Jag är ledig imorgon (lördag) ifall någon vill skypa!!!

Och föresten Mamma, Flygnumret var FR52 om jag inte minns helt fel. Tror att det är exakt samma tider som förra gången!

Skriver imorn!

Nu ska jag spela Xbox med mannen.

GOd natt och puss!!

2 Kommentarer
eva och hampe:

hej jennifer det vore jätte kul om ni kon ner och hälsade på. men ni får höra av er så att nån är hemma. men vi vet ju inte när ni kommer till stockholm. det vore ju roligt om ni fick träffa daniel marie och lilla teo. många kramar från oss i hova.

2011-01-15 | 16:26:00
eva och hampe:

hej jennifer. det vore jätte kul om ni kom och hälsade på. men ni får höra av er så att vi vet att nån är hemma. jag skriver en gång till för det jag skrev först försvann i våran dator. det skulle ju vara roligt om ni kunde träffa daniel, marie och lilla teo. många kramar från oss i hova.

2011-01-15 | 16:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: