2011-02-07 | 21:40:56

lasagne!!!


Hej mina kära!!

Har inte skrivit på evigheter. Om jag tidigare har skrivit att det har varit körit och mycket att göra så har de senaste veckorna varit katastrofala!!!
Stressiga, hemska, alldeles för långa dagar.
Ush, listan är egentligen alldeles för lång för att skrivas ner men ush vad mycket hemskheter som hänt de senaste dagarna.
:/

Universe will fix everything.

Det är mitt nya motto. Vissa saker kan man inte stressa över, det finns ingen andledning. Man måste bara vänta och se vad tiden har att ge oss. Jag kan liksom inte stressa över saker som jag vet är olösliga problem.
Jag vill ju inte ge mig själv eller någon annan magsår. Vilket är väldigt nära har jag kännt på sista tiden. Sån smärta alltså. Gick till apoteket idag och frågade lite saker, dem frågade om symptom och grejer och sa att dem inte ville ge mig någon medicin innan jag träffar en läkare. Och att jag ska hålla mig borta från smärtstillande då det kan göra saken värre.
Jaha, men va fan jag lever ju på minst 1g av smärtstillande i alla sorters former DAGLIGEN. Men de sa hon att jag skulle sluta med.

Foten är paj igen också, dumma jobb. Att vara servitris/bartender har inga fördelar förutom ETT, dricksen. Annars är det skit!
Bli aldrig servitris/bartender.

Lägenhetssituationen är BARA åt helvete. Tänker inte gå in på detaljer men oj vad mycket trubbel vi kan hamna i. Skitkul att känna sig kriminell. Dumma jävla engelsmän och deras dumma jävla system.

MEN, lite bra nyheter dårå.

Vi fick ett samtal från vår mäklare idag som sa att våra kreditupplysningar kommit tillbaka och att vi ska komma förbi Lördagen 19:e Februari för att skriva på alla papper och få nycklarna. Woo!!! Så det är inte många dagar kvar nu!
Ska försöka boka tid för en till visning nästa vecka så karln får se lägenheten också innan han flyttar in så då ska jag ta lite kort hade jag tänkt mig.
Tycker lite synd om honom som inte ens har sett lyan ännu! Så fin. Riktiga trägolv i både kök och vardagsrum (om jag minns rätt) inga jävla parkettgolv. Trägolv, öppenspis, högt i tak, 3 badrum, DISKMASKIN!!! Jag har inte använt en diskmaskin på 4 år! Herregud!!!

Och, den 19 händer en annan stor grej. Jag och Kristina ska gå och se Crystal Castles!!! Oh mitt absoluta favoritband. Jag är så exalterad att jag kissar på mig lite varje gång jag tänker på att jag ska få se mina idoler. Nu låter det som om jag är 10 år och ska gå och se Westlife men åhh, jag har bara sett ett ända band som har varit mina absoluta idoler och det var The sounds på grönan för säkerligen 5-6år sen.
Kommer ihåg att jag drog med Linn, Adde och Kristina var nog där också!!! Oohh!

Men nu ska jag få se dem. Jag kan inte fatta det. Lyssnat på dem i flera år nu och kan inte fatta att jag äntligen ska få se Alice Glass extrema framträdande.



Nu står mannen och lagar mat, han gör lasagne. mm! :)

Imorgon ska jg luncha med Linnea och senare på kvällen vettja inte vad jag ska hitta på. Bara ta det lugnt antar jag!

Vi kanske kan skypa?

Älskar er!

Puss
3 Kommentarer
Mama:

Hej på dej, kul att höra av dig. Skype blir bra.Puss Mama

2011-02-08 | 05:45:48
Anonym:

Kul att har börjat skriva igen. Skype är ju alltid bra, men i morgon onsdag har jag onsdagsluchen så jar är inte hemma förän efter kl 17 ca. Kram och puss. Mormor

2011-02-08 | 11:18:56
eva och hampe:

hej jennifer. det var ju bra att du har börjat skriva igen. vi blev lite oroliga att det hänt något. nu i helgen ska vi hjälpa daniel och marie att flytta till deras nya hus. det ska bli kul. många kramar från oss i hova.

2011-02-09 | 20:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: