2011-02-14 | 17:12:50

hotell


Hej mina fina!

Hoppas ni har det fint!

Nu är vi utflyttade helt och hållet, packade ner det sista imorse och bar med oss resterna av vårt liv till jobbet.
Ikväll och 5nätter framöver ska vi bo på ett hotell i Kensington,eller jag tror att det är närmre till Shepherds Bush men det spelar ingen roll.

Så himla onödigt att behöva spendera pengar på ett boende när vi redan har 2 lägenheter, kan inte bo kvar i den första och den andra kan vi inte flytta in i förens på lördag...så. Hittade detta hotell och det var faktiskt lika billigt som att ta in på hostel, och då bor jag hellre på hotell faktiskt.

Vet icke hur det kommer bli med bloggandet men jag försöker att ta med datorn iaf til jobbet så an jag skriva här!!

Måste kila tillbaka nu!!

Älskar er
1 Kommentarer
Mama:

Ser fint ut! Nu kan dt bara bli bättre. Puss älskar dej. Hälsa mannen.

2011-02-14 | 17:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: