2010-12-30 | 16:48:05

Mitt 2010!


en liten lista....

Har du några nyårslöften?

Bara se till att 2011 inte blir lika "hemskt" som 2010. Mer glädje och skratt istället för oro, stress och tårar.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Inga direkta vänner, men ett par bekanta.

Vilka länder besökte du?

Australien, Skottland, Sverige

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

29 Januari (kom hem från Aus)

Vad var din största framgång 2010?

Antar att jobbet är väl en framgång i sig även då jag ogillar det starkt just nu. Om jag skulle jobba någon annan stans och göra samma jobb, samma timmar så skulle jag vara Manager vid det här laget och ha säkerligen dubbelt så mycket betalt än vad jag har idag. Jag vet inte allt och jag är inte bäst, men jag vet jävligt mcket mer än vissa idioter jag har över mig.
Att ha personal som jobbar under än, att vara någons chef, att fatta beslut, ta ansvar. Ja..såna saker

Största misstaget?

Har nog inte gjort några stora misstag men ett par små kanske..typ som att försova sig 2 timmar ens första skift som ansvarig på jobbet...:)

Bästa köpet?

Iphone.Seriöst de bästa spenderade tusenlapparna i mitt liv.

Vad spenderade du mest pengar på?

Det gamla vanliga, äta ute, shopping, onödiga taxiresor, resor

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Att jag kommit ett par personer väldigt nära de senaste året.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Queen är alltid något vi lyssnar på när det är fest, kanske Bohemian Rhapsody, men sen också Crystal Castles ALLA låtar kommer nog påminna mig sjukt mycket om detta år. Det är verkligen kärlek!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Ledsnare. Saker och ting går inte alltid som jag vill.

Vad önskar du att du gjort mer?

Träffat familjen, även fast ni har varit här så önskar jag att jag kunnat åka hem en extra gång.

Favoritprogram på TV

Tittar inte på TV men den senaste serien jag laddat ner och kollat färdigt alla säsonger var Big Bang Theory. Verkligen min favorit!!! :)

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Jag jobbade, det var en vanlig fredag men helt plötsligt så ropade någon mitt namn och där stod mormor och morfar och överaskade mig.
Helt perfekt födelsedagshelg. Mycket mat och god dricka. Inget alltför galet.
Bara med de personer jag älskar mest!

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Väldigt varierad. Mycket svart, som vanligt.

Den bästa nya personen du träffade?

Mariusz, totalt oväntat att jag skulle träffa någon,bli kär och hamna i ett seriöst förhållande. Det verkar fortfarande chocka vissa personer. Även fast jag inte hade så mycket emot att vara singel så har jag ingenting emot att vara i ett seriöst förhållande!
Det känns väligt bra!!

Ojuset, btw. Så här ser vårat nya badrum ut.

Tjusigt va??







Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag vet inte, Mognat?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: