2009-10-13 | 10:37:32

GE MIG ETT JOBB.


Hej!

Åh, jag har sökt jobb hela dagen, eller jag har inte ens sökt för det finns inga jobb. För jag vill inte jobba på ett Callcenter igen och sälja saker över telefon, mitt psyke klarar inte av det.
Så, jag har börjat kolla upp bussar till Sydney, för jag har ju liksom inte råd att bara vara på en plats. Det suger. Har gått runt med magont hela dagen för jag vet att när pengarna tar slut då är dem slut och då finns det INGEN här som kan hjälpa mig. Tror fan inte ens Daniel skulle hjälpa mig..

Så stressad verkligen.

Men jaa, imorn ska jag gå runt med CVn runt stan och hoppas på det bästa. Annars så tar jag nog bussen upp till Sydney sen vidare upp för guldkusten och sen om jag har råd åker jag tillbaka till London. Ähh ja vet inte. Hatar bara att känna att jag inte kan åka hem om jag vill.

men men, ska inte klaga, jag är på andra sidan världen och jag antar att det är väl bara jag som är alldeles för orolig.
eller jag vet inte.

Vad tycker ni om mitt nya hår?
Erkänn att jag passar så himla mycket bättre i mörkt hår? Säg det bara..haha



Jaa.. nu sitter vi i tvrummet och kollar på tv, sen ska vi kolla på film. Alla på hostlet är i samma sits...Inget jobb - Ingen fest.

Men vi får se hur de går.

Älskar er.

Puss
6 Kommentarer
Anna Maria:

Snyggt hår. Du ser mognare ut i mörkt hår, inte äldre men asch jag vet inte vad jag menar...det är snyggt ändå. Tråkigt att du inte hittar jobb, vad hände med din chefs kompis då? skulle inte han fixa nåt? Jag ligger hemma och är förkyld..blääää

2009-10-13 | 15:09:12
Birgitta:

Du är jättefin i ditt nya bruna hår, håller med Anna Maria ovan, vad hände med chefens kompis. Är han i någon annan del av landet?

2009-10-13 | 17:40:13
eva och hampe:

ja håret är jätte fint du passar väldigt bra i mörkt hår. det är ju inte bra att du inte får något jobb. men du ska se att det löser sig nog. jag håller med anne-maria, vad tog din chefs kompis vägen. många kramar från oss i hova.

2009-10-13 | 21:01:18
eva och hampe:

ja håret är jätte fint du passar väldigt bra i mörkt hår. det är ju inte bra att du inte får något jobb. men du ska se att det löser sig nog. jag håller med anne-maria, vad tog din chefs kompis vägen. många kramar från oss i hova.

2009-10-13 | 21:03:15
eva och hampe:

du är jätte fin i ditt mörka hår. det var ju tråkigt att det är så svårt att få jobb. men du ska se att det löser sig nog. jag håller med anne-maria vad tog din chefs kompis vägen. många kramar från oss ihova.

2009-10-13 | 21:07:42
Anonym:

vad ansträngt det ser ut i kinder och mun..

2009-10-14 | 16:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: